Η επίδραση των Χριστουγεννιάτικων διαφημίσεων στις επιλογές των δώρων των παιδιών στο γράμμα στον Άγιο Βασίλη

Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Καμπάκη, ΑθανασίαΌνομα Επιβλέποντος
Κακανά, Δόμνα-Μίκα
Παπαδοπούλου, Μαρία
Ημερομηνία
2010Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.