dc.contributor.advisor | Βεκύρη, Ιωάννα | el |
dc.creator | Σχορετσανίτου, Παρασκευή | el |
dc.date.accessioned | 2016-06-07T07:43:50Z | |
dc.date.available | 2016-06-07T07:43:50Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.other | 8741 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/41861 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6120 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ | el |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣ | el |
dc.title | Αντιλήψεις εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τις τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνιών (ΤΠΕ) και την ένταξή τους στην εκπαίδευση: έμφυλες διαστάσεις | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |