Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΧανιωτάκης, Νικόλαοςel
dc.contributor.advisorΑνδρουλάκης, Γεώργιος Α.el
dc.creatorΒήττα, Δάφνηel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:43:49Z
dc.date.available2016-06-07T07:43:49Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.other9178
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41860
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5907
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ -- ΜΕΛΕΤΕΣel
dc.subject.otherΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.titleΜελέτη της ικανότητας ορθογραφίας μαθητών και φοιτητών "ξένων λέξεων" που έχουν ενταχθεί στην ελληνική γλώσσα ως δάνειεςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International