Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΣαϊπά, Τρισεύγενηel
dc.date.accessioned2016-06-06T12:36:13Z
dc.date.available2016-06-06T12:36:13Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other12177
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41611
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3117
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.titleΤο portfolio ως μέσο αξιολόγησης της σχεδιαστικής ικανότητας παιδιών προσχολικής ηλικίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International