Show simple item record

dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΣαϊπά, Τρισεύγενηel
dc.date.accessioned2016-06-06T12:36:13Z
dc.date.available2016-06-06T12:36:13Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other12177
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41611
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3117
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.titleΤο portfolio ως μέσο αξιολόγησης της σχεδιαστικής ικανότητας παιδιών προσχολικής ηλικίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International