Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧρηστίδου, Βασιλείαel
dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel
dc.creatorΕυθυμίου, Ειρήνηel
dc.date.accessioned2016-06-06T12:36:03Z
dc.date.available2016-06-06T12:36:03Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11551
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41535
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3213
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΟΤΟΠΟΙ -- ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΑΓΩΓΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣel
dc.titleΑναμόρφωση σχολικής αυλής: στάσεις και απόψεις παιδιών, εκπαιδευτικών και γονέωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International