Toggle navigation
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
italiano
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
Login
Toggle navigation
Mostra Item
DSpace Home
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Διδακτορικές Διατριβές ΠΘ
Mostra Item
DSpace Home
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Διδακτορικές Διατριβές ΠΘ
Mostra Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Tutto DSpace
Archivi & Collezioni
Data di pubblicazione
Autori
Titoli
Soggetti
Η μορφολογική και συντακτική επίγνωση ως δείκτες πρόβλεψης των αναγνωστικών δυσκολιών σε παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας
Mostra/
Apri
11203.pdf (2.577Mb)
Autore
Ρόθου, Κυριακούλα
Supervisor name
Παντελιάδου, Σουζάνα
Data
2012
Language
el
Soggetto
ΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΑΙΔΙΑ -- ΑΝΑΓΝΩΣΗ
Access
free
Mostra tutti i dati dell'item
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.
URI
http://hdl.handle.net/11615/41476
http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.890
Collections
Διδακτορικές Διατριβές (ΠΤΕΑ)
[55]
Διδακτορικές Διατριβές ΠΘ
[1594]
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Cerca in DSpace
Questa Collezione
Ricerca
Tutto DSpace
Archivi & Collezioni
Data di pubblicazione
Autori
Titoli
Soggetti
Questa Collezione
Data di pubblicazione
Autori
Titoli
Soggetti
My Account
Login
Registrazione
Help Contact
Deposition
About
Help
Contattaci
Choose Language
Tutto DSpace
English
Ελληνικά