dc.contributor.advisor | Χατζηκυριάκου, Κώστας | el |
dc.creator | Εμβαλωτή, Μαρία | el |
dc.date.accessioned | 2016-06-06T12:35:52Z | |
dc.date.available | 2016-06-06T12:35:52Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.other | 11192 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/41475 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6022 | |
dc.description | Σημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο. | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΑΛΓΕΒΡΑ -- ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΑΣΚΗΣΕΙΣ, ΚΛΠ. | el |
dc.subject.other | ΑΛΓΕΒΡΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ) | el |
dc.subject.other | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ) | el |
dc.title | Η μετάβαση από την αριθμητική στην άλγεβρα μέσα από την επίλυση προβλήματος | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Τριανταφυλλίδης, Τριαντάφυλλος | el |
dc.contributor.committeeMember | Σταθοπούλου, Χαρίκλεια | el |