Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜαυροπούλου, Σοφίαel
dc.creatorΓεωργαντά, Ζωήel
dc.date.accessioned2016-06-06T12:35:46Z
dc.date.available2016-06-06T12:35:46Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other10962
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41448
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4928
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΥΤΙΣΜΟΣel
dc.subject.otherΑΥΤΙΣΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΚαλλιέργεια της αναστοχαστικής σκέψης υποψήφιων εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής μέσα από τη χρήση αυτοβιογραφικού υλικού για τον αυτισμόel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΝικολαραΐζη, Μάγδαel
dc.contributor.committeeMemberΣτρογγυλός, Βασίληςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International