Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΠαντελιάδου, Σουζάναel
dc.creatorΚεφαλληνού, Ανθούλαel
dc.date.accessioned2016-05-12T11:32:39Z
dc.date.available2016-05-12T11:32:39Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other10184
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41288
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4780
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΓΡΑΦΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.titleΔιδακτική παρέμβαση για τη βελτίωση της παραγωγής γραπτού λόγου σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International