Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠαπακωνσταντίνου, Γιώργοςel
dc.creatorΑναγνώστου, Βασίλειοςel
dc.date.accessioned2016-05-12T11:32:13Z
dc.date.available2016-05-12T11:32:13Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other10179
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41234
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6031
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝel
dc.titleΘεματικές περιοχές αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου σε επίπεδο σχολικής μονάδας: απόψεις διευθυντών δημοσίων σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης γενικής αγωγής της Νομαρχίας Πειραιάel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International