Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΗλιού, Νικόλαος Ε.el
dc.creatorΤζαβάρας, Γεώργιοςel
dc.creatorΤσούσης, Πανταζήςel
dc.date.accessioned2016-05-12T09:57:43Z
dc.date.available2016-05-12T09:57:43Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other9699
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41141
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔΡΟΜΟΙ -- ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣel
dc.subject.otherΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΒΟΛΟΣel
dc.titleΕφαρμογή πλαισίου διαμόρφωσης ταχυτήτων σε υφιστάμενο οδικό δίκτυοel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail
Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International