Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΧούστης, Ηλίας Ν.el
dc.contributor.advisorΧούστη, Αικατερίνηel
dc.creatorΦλώρου, Χρυσούλα Ν.el
dc.date.accessioned2016-05-12T09:57:27Z
dc.date.available2016-05-12T09:57:27Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.other7323
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41050
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ -- ΣΧΟΛΕΙΟel
dc.subject.otherΜΑΘΗΤΕΣ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗel
dc.titleΑνάπτυξη διδακτικού υλικού για την διδασκαλία του προγραμματισμού στο δημοτικό βασισμένο σε rubrics αξιολόγησηςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail
Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International