Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΤριανταφυλλίδης, Τριαντάφυλλοςel
dc.contributor.advisorΤσοκαλίδου, Πετρούλαel
dc.creatorΠανταζή, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2016-05-12T09:57:17Z
dc.date.available2016-05-12T09:57:17Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.other2732
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/40997
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΓΛΩΣΣΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.titleΓλωσσικές μειονότητες στη σχολική τάξη με ιδιαίτερη έμφαση στα μαθήματα των μαθηματικών και της γλώσσαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International