Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.creatorΠαπακώστα, Χριστίναel
dc.date.accessioned2016-05-12T09:57:04Z
dc.date.available2016-05-12T09:57:04Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.other5476
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/40920
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑel
dc.subject.otherΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑel
dc.subject.otherΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.titleΚριτήρια επιλογής τηλεοπτικών διαφημίσεων από παιδιά προσχολικής ηλικίαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail
Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International