Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.creatorΠαπακώστα, Χριστίναel
dc.date.accessioned2016-05-12T09:57:04Z
dc.date.available2016-05-12T09:57:04Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.other5476
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/40920
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑel
dc.subject.otherΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑel
dc.subject.otherΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.titleΚριτήρια επιλογής τηλεοπτικών διαφημίσεων από παιδιά προσχολικής ηλικίαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail
No Thumbnail [100%x150]

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International