Show simple item record

dc.contributor.advisorΗλιού, Νικόλαος Ε.el
dc.creatorΔεληγιάννη, Μαρίαel
dc.creatorΓεωργούλα, Ευαγγελίαel
dc.date.accessioned2016-05-12T09:56:44Z
dc.date.available2016-05-12T09:56:44Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.other5492
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/40802
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑel
dc.subject.otherΟΔΙΚΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ -- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑel
dc.subject.otherΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗel
dc.titleΔιερεύνηση της επιρροής της ταχύτητας μελέτης στα οικονομοτεχνικά χαρακτηριστικά της οδούel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International