dc.contributor.advisor | Κότιος, Αγγελος | el |
dc.contributor.advisor | Πολύζος, Σεραφείμ | el |
dc.creator | Καρκαβίτσας, Πολύκαρπος | el |
dc.creator | Λαλουδάκης, Κλεάνθης | el |
dc.date.accessioned | 2016-05-12T09:56:38Z | |
dc.date.available | 2016-05-12T09:56:38Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.other | 3815 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/40763 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ -- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ | el |
dc.subject.other | ΕΛΛΑΔΑ -- ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ -- ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ | el |
dc.title | Χωρικο-οικονομικές & αναπτυξιακές επιπτώσεις των ζεύξεων : η περίπτωση της ζεύξης Ρίου-Αντιρρίου | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |