Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑργυρόπουλος, Βασίληςel
dc.contributor.advisorΝικολαραΐζη, Μάγδαel
dc.creatorΤάνου, Κατερίναel
dc.date.accessioned2016-05-12T09:56:05Z
dc.date.available2016-05-12T09:56:05Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.other7227
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/40580
dc.descriptionΣημείωση έκδοσης: λείπουν οι σελίδες 61-64 από το φυσικό τεκμήριο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΥΦΛΩΚΩΦΩΣΗ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΑΤΟΜΑ ΜΕ ΤΥΦΛΩΚΩΦΩΣΗ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΕκπαιδευτικές απόψεις και παρεμβάσεις στην τυφλοκώφωσηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International