Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΧούστης, Ηλίαςel
dc.contributor.advisorΧούστη, Αικατερίνηel
dc.creatorΚοσμοπούλου, Ιωάνναel
dc.date.accessioned2016-05-12T09:56:01Z
dc.date.available2016-05-12T09:56:01Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.other7549
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/40560
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣel
dc.subject.otherΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ -- ΣΧΟΛΕΙΟel
dc.subject.otherΜΑΘΗΤΕΣ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.titleΑνάπτυξη διαδραστικής εφαρμογής για την διδασκαλία του προγραμματισμού στο δημοτικό βασισμένη σε rubrics αξιολόγησης και στη χρήση του προγράμματος Scratchel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail
Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International