Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΧούστης, Ηλίαςel
dc.contributor.advisorΧούστη, Αικατερίνηel
dc.creatorΚοσμοπούλου, Ιωάνναel
dc.date.accessioned2016-05-12T09:56:01Z
dc.date.available2016-05-12T09:56:01Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.other7549
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/40560
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣel
dc.subject.otherΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ -- ΣΧΟΛΕΙΟel
dc.subject.otherΜΑΘΗΤΕΣ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.titleΑνάπτυξη διαδραστικής εφαρμογής για την διδασκαλία του προγραμματισμού στο δημοτικό βασισμένη σε rubrics αξιολόγησης και στη χρήση του προγράμματος Scratchel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail
Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International