Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚουθούρης, Χαρίλαοςel
dc.creatorΜπουργάνης, Αθανάσιοςel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:42:46Z
dc.date.available2015-01-05T21:42:46Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other9560
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/375en
dc.description.abstractΣκοπός αυτής της μελέτης είναι η διερεύνηση των κινήτρων συμμετοχής σε κατασκηνώσεις «περιπέτειας» πριν και μετά την παραμονή των παιδιών σε αυτές. Στην έρευνα συμμετείχαν 100 παιδιά μιας κατασκήνωσης «περιπέτειας» που εδρεύει στην κεντρική Ελλάδα. Για την καταγραφή της σπουδαιότητας των κινήτρων συμμετοχής των κατασκηνωτών «περιπέτειας » χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο των Alexandris και Kouthouris (2005), το οποίο είναι ένα προσαρμοσμένο στα δεδομένα της ελληνικής αγοράς ερωτηματολόγιο. Το ερωτηματολόγιο αποτελούνταν από 19 ερωτήματα, τα οποία αναφερόταν σε 6 παράγοντες κινήτρων συμμετοχής, οι οποίοι ήταν: 1) Κατασκηνωτική εμπειρία, 2) Κοινωνικοποίηση I, 3) Κοινωνικοποίηση II, 4) Ανεξαρτησία, 5) Συμμετοχή στις δραστηριότητες και 6) Επαφή με τη φύση. Για τη στατιστική ανάλυση των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πακέτο SPSS 15. Η ανάλυση των μέσων όρων ανέδειξε την κοινωνικοποίηση μέσω της γνωριμίας με νέους φίλους ως τον σημαντικότερο παράγοντα κινήτρων συμμετοχής (Μ.Ο. = 4.1, Τ.Α. = 0.82), όσο και επανάληψη αυτής (Μ.Ο. = 4.2, Τ.Α. = 0.63). Ο παραπάνω παράγοντας ήταν και ο μοναδικός που σημείωσε αύξηση μεταξύ των δύο διαδικασιών μέτρησης. Τα αποτελέσματα υπογράμμισαν τη σπουδαιότητα της ανάγκης που έχουν τα παιδιά για τη δημιουργία νέων φίλων. Η ανάγκη για κοινωνικοποίηση αποτελεί τον βασικότερο παράγοντα και για την επιλογή της κατασκήνωσης. Η στατιστικά σημαντική μείωση της τιμής των κινήτρων που σχετίζονται με το φυσικό περιβάλλον και την ανεξαρτησία πιθανά να οφείλεται στην ευχάριστη διάθεση που προκλήθηκε στα παιδιά μέσω της γνωριμίας με νέους φίλους και κατ επέκταση, οδήγησε στη μετατροπή των υπολοίπων διαστάσεων σε παράγοντες δευτερεύουσας σημασίας. Με βάση τα παραπάνω αποτελέσματα, οι υπεύθυνοι προγραμμάτων των κατασκηνώσεων θα πρέπει να διαμορφώσουν και να προσανατολίσουν τις δραστηριότητές τους στην ανάπτυξη της κοινωνικότητας και ομαδικότητας των παιδιών.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙΣel
dc.subject.otherΥΠΑΙΘΡΙΑ ΑΝΑΨΥΧΗel
dc.subject.otherΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΚΙΝΗΤΡΑ (ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ)el
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑel
dc.subject.otherΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑel
dc.titleΚίνητρα συμμετοχής παιδιών σε θερινές κατασκηνώσεις περιπέτειας πριν και μετά την παραμονή τους σε αυτέςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International