Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.creatorVlachos, F.en
dc.creatorBonoti, F.en
dc.date.accessioned2015-11-23T10:53:44Z
dc.date.available2015-11-23T10:53:44Z
dc.date.issued2011
dc.identifier10.2466/10.11.25.pms.113.4.277-280
dc.identifier.issn0031-5125
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/34508
dc.description.abstractIn a recent study, Bruckner, Kastner-Koller, Deimann, and Voracek (2011) investigated the relationship between hand preference and drawing during preschool years. The present study offers interpretations in a larger framework which could contribute to the better understanding of that relationship, and provides future directions in this area.en
dc.source.uri<Go to ISI>://WOS:000295071500022
dc.subjectCHILDRENen
dc.subjectPREFERENCEen
dc.subjectPsychology, Experimentalen
dc.titleHANDEDNESS AND DRAWING: ATTEMPTING TO COMPLETE THE PICTURE: A COMMENT ON BRUCKNER, ET AL. (2011)en
dc.typejournalArticleen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

ΑρχείαΜέγεθοςΤύποςΠροβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που να σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής