Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.creatorVassiliki, P.en
dc.creatorChristina, S.en
dc.creatorHeleni, S.en
dc.date.accessioned2015-11-23T10:53:29Z
dc.date.available2015-11-23T10:53:29Z
dc.date.issued1997
dc.identifier10.1016/s0362-546x(96)00248-9
dc.identifier.issn0362-546X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/34407
dc.sourceNonlinear Analysis-Theory Methods & Applicationsen
dc.source.uri<Go to ISI>://WOS:000071534400017
dc.subjectstudents' conceptions and learning difficultiesen
dc.subjectmatter properties anden
dc.subjectchangesen
dc.subjectmodels of matteren
dc.subjectmodelisation processesen
dc.subjectstudent-teachers'en
dc.subjecteducation programmeen
dc.subjectconstructivist way of science learning anden
dc.subjectteachingen
dc.subjectdescriptionen
dc.subjectpredictionen
dc.subjectexplanation of experimental factsen
dc.subjectrepresentation at the microscopic levelen
dc.subjectMathematics, Applieden
dc.subjectMathematicsen
dc.titleAn attempt to improve student-teachers' ability to use the particulate theory in explaining properties of matteren
dc.typejournalArticleen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

ΑρχείαΜέγεθοςΤύποςΠροβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που να σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής