Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΔεληγιάννης, Δημήτρηςel
dc.contributor.advisorΣακκής, Δημήτριος Α.el
dc.creatorΚορομηλά, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2015-04-27T08:39:48Z
dc.date.available2015-04-27T08:39:48Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.other7834
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/3179en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΟΥΣΕΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝel
dc.titleΤρίκαλα: Ασκληπιείο-Βαρούσι-Βυζαντινό Φρούριο : δρόμοι του πολιτισμού (εκπόνηση εκπαιδευτικού προγράμματος για παιδιά νηπιαγωγείου)el
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πρόγραμμα Σπουδών Επιλογής. Τμήμα Μουσειοπαιδαγωγικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International