Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΝάκου, Ειρήνηel
dc.contributor.advisorΤσιλιμένη, Τασούλαel
dc.creatorΣπύρου, Σταματίαel
dc.date.accessioned2015-04-27T08:39:47Z
dc.date.available2015-04-27T08:39:47Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.other7825
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/3168en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΟΥΣΕΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.subject.otherΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΕ ΜΟΥΣΕΙΑel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗel
dc.titleΠροσέγγιση σχολείου - μουσείου και εκπαιδευτικά προγράμματαel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πρόγραμμα Σπουδών Επιλογής. Τμήμα Μουσειοπαιδαγωγικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International