Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.contributor.advisorΛέκκα, Φωτεινήel
dc.creatorΑθανασίου, Αγλαΐαel
dc.date.accessioned2015-04-27T08:39:45Z
dc.date.available2015-04-27T08:39:45Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.other7775
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/3154en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΟΥΣΕΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗel
dc.subject.otherΑΓΩΓΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗel
dc.titleΤο Ελληνικό Παιδικό Μουσείο και η αξιοποίηση του χώρου του ως πεδίο αγωγής και μάθησηςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πρόγραμμα Σπουδών Επιλογής. Τμήμα Μουσειοπαιδαγωγικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International