Show simple item record

dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.contributor.advisorΛέκκα, Φωτεινήel
dc.creatorΑθανασίου, Αγλαΐαel
dc.date.accessioned2015-04-27T08:39:45Z
dc.date.available2015-04-27T08:39:45Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.other7775
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/3154en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΟΥΣΕΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗel
dc.subject.otherΑΓΩΓΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗel
dc.titleΤο Ελληνικό Παιδικό Μουσείο και η αξιοποίηση του χώρου του ως πεδίο αγωγής και μάθησηςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πρόγραμμα Σπουδών Επιλογής. Τμήμα Μουσειοπαιδαγωγικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International