Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΛεονταρή, Αγγελικήel
dc.creatorΦουστέρης, Χριστόφοροςel
dc.date.accessioned2015-04-27T08:39:44Z
dc.date.available2015-04-27T08:39:44Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.other7769
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/3144en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΥΤΟΑΝΤΙΛΗΨΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΜΟΥΣΕΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.titleΗ επίδραση των μουσειοπαιδαγωγικών προγραμμάτων στην αυτοαντίληψη των προεφήβωνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πρόγραμμα Σπουδών Επιλογής. Τμήμα Μουσειοπαιδαγωγικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International