Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel
dc.contributor.advisorΤσιλιμένη, Τασούλαel
dc.creatorΣυλλογίστου, Κερασίαel
dc.date.accessioned2015-04-27T08:39:43Z
dc.date.available2015-04-27T08:39:43Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.other7726
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/3131en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ -- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΜΟΥΣΕΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.subject.otherΜΕΘΟΔΟΣ PROJECT (ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ)el
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑel
dc.titleΜέθοδος project και μουσειακή εκπαίδευση σε παιδιά προσχολικής ηλικίας : εφαρμογή εκπαιδευτικού προγράμματος με τη μέθοδο project στο Μουσείο Λαϊκής Τέχνης και Ιστορίας Πηλίουel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πρόγραμμα Σπουδών Επιλογής. Τμήμα Μουσειοπαιδαγωγικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International