Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.creatorArgyropoulos, V. S.en
dc.creatorSideridis, G. D.en
dc.creatorKatsoulis, P.en
dc.date.accessioned2015-11-23T10:22:51Z
dc.date.available2015-11-23T10:22:51Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn0145-482X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/25811
dc.description.abstractThis study explored the choices of literacy media for independent study of students with visual impairments. The predictors that were taken into account were teachers' use of technology, experience in teaching, and mastery of braille and the knowledge of braille of students, parents, and close friends.en
dc.sourceJournal of Visual Impairment & Blindnessen
dc.source.uri<Go to ISI>://WOS:000255556500007
dc.subjectBRAILLE LITERACYen
dc.subjectPOWERen
dc.subjectTECHNOLOGYen
dc.subjectRehabilitationen
dc.titleThe impact of the perspectives of teachers and parents on the literacy media selections for independent study of students who are visually impaireden
dc.typejournalArticleen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

ΑρχείαΜέγεθοςΤύποςΠροβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που να σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής