dc.contributor.advisor | Μιχαλοπούλου, Μαρία | el |
dc.creator | Καβρουλάκη, Νεκταρία | el |
dc.date.accessioned | 2015-03-12T12:47:31Z | |
dc.date.available | 2015-03-12T12:47:31Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.other | 13401 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/2117 | en |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2919 | |
dc.description.abstract | Σκοπός της έρευνας ήταν η καταγραφή των αντιλήψεων, στάσεων και διδακτικών
πρακτικών των καθηγητών Φ.Α. ως προς τη διαμόρφωση θετικών στάσεων των
μαθητών-τριών τους αναφορικά με την άσκηση καθώς και η διερεύνηση όλων των
παραπάνω σε σχέση με τη προαγωγή ενός φυσικά δραστήριου τρόπου ζωής των
μαθητών τους. Το δείγμα της παρούσας έρευνας αφορούσε σε 15 ΚΦΑ της
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Χανίων (9 σε Γυμνάσια και 6 σε Λύκεια).
Τα ερευνητικά δεδομένα συλλέχθηκαν με τη μέθοδο της προφορικής συνέντευξης, με
ημι-δομημένη μορφή. Για την επεξεργασία των δεδομένων (ελεύθερες απαντήσεις -
ανοικτού τύπου) εφαρμόστηκε η μέθοδος της ποιοτικής ανάλυσης των περιεχομένων
των κειμένων των απαντήσεων, σύμφωνα με τη φαινομενολογική προσέγγιση, η
οποία χαρακτηρίζεται από την κεντρική σημασία που αποδίδει στον ρόλο της
ανθρώπινης συνείδησης στο σχηματισμό και στην αναπαραγωγή των ανθρώπινων και
κοινωνικών δεδομένων. Από τα αποτελέσματα της έρευνας διαπιστώθηκε ότι οι
αντιλήψεις και οι διδακτικές πρακτικές αρκετών ΚΦΑ συγκλίνουν προς την
απόκτηση θετικών στάσεων των μαθητών τους προς την άσκηση. Όλοι οι ΚΦΑ
απάντησαν ότι με τα παρόντα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών δεν μπορεί να
προωθηθεί η «διά βίου άσκηση» λόγω έλλειψης υλικοτεχνικών υποδομών και
διδακτικών ωρών. Προσπαθούσαν όμως σχεδόν όλοι για «ελκυστική» διδασκαλία,
ενεργητική συμμετοχή όλων των μαθητών και ανάπτυξη θετικών συναισθημάτων
προς την άσκηση. Σχεδόν όλοι οι ΚΦΑ ανέφεραν ως παράγοντες αρνητικής επιρροής
στην άσκηση (σχολική ή εξωσχολική) την υλικοτεχνική υποδομή των σχολείων, τον
οικογενειακό και κοινωνικό περίγυρο, τα ΜΜΕ και τους Η/Υ, τις συνθήκες
ποιότητας ζωής και τον τόπο διαμονής των μαθητών. | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject | Θεωρία των στάσεων | el |
dc.subject | Καθηγητής φυσικής αγωγής | el |
dc.subject | Σχολική φυσική αγωγή | el |
dc.subject | Φυσική δραστηριότητα | el |
dc.title | Διερεύνηση των αντιλήψεων και πρακτικών των καθηγητών Φυσικής Αγωγής ως προς την προαγωγή ενός φυσικά δραστήριου τρόπου ζωής μέσω της σχολικής Φυσικής Αγωγής | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. | el |
heal.academicPublisher | Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Διγγελίδης, Νικόλαος | el |
dc.contributor.committeeMember | Κουρτέσης, Θωμάς | el |