Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΘεοδωράκης, Ιωάννηςel
dc.creatorΜπάρδας, Δημήτριος Αν.el
dc.date.accessioned2015-03-12T11:03:45Z
dc.date.available2015-03-12T11:03:45Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other13371
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/2107en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.643
dc.description.abstractΗ αποτελεσματικότητα της αυτο-ομιλίας εξετάζεται συστηματικά μόλις την τελευταία δεκαετία στο χώρο της ψυχολογίας της άσκησης, του αθλητισμού και της φυσικής αγωγής. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διερευνήσει νέα όρια στις σχετικές έρευνες εξετάζοντας την αποτελεσματικότητα της αυτο-ομιλίας σε δεξιότητες πρωτότυπες στο μάθημα της φυσικής αγωγής. Εκτελέσθηκαν τρία διαδοχικά πειράματα. Το πρώτο πείραμα έδειξε ότι η απόδοση σε μια πρωτότυπη κινητική δεξιότητα σχετική με το ποδόσφαιρο βελτιώθηκε καλύτερα με την αυτο-ομιλία τεχνικής υπόδειξης σε σχέση με την αυτο-ομιλία παρακίνησης και την ομάδα ελέγχου. Το δεύτερο πείραμα εφαρμόσθηκε σε μια παρόμοια δεξιότητα, στο χάντμπωλ. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι στις δύο δοκιμασίες οι ομάδες αυτο-ομιλίας τεχνικής υπόδειξης και παρακίνησης βελτίωσαν τις επιδόσεις τους σημαντικά σε σχέση με την ομάδα ελέγχου. Για το αριστερό χέρι η αυτοομιλία τεχνικής υπόδειξης είχε καλύτερο αποτέλεσμα σε σχέση με την αυτο-ομιλία παρακίνησης. Από τα αποτελέσματα αυτά φαίνεται ότι η αυτο-ομιλία τεχνικής υπόδειξης ίσως είναι πιο ωφέλιμη στα αρχικά στάδια της μάθησης. Στο τρίτο πείραμα εφαρμόσθηκε μια παρεμβατική διαδικασία σε 5 συνεχόμενα μαθήματα σε μια άσκηση ποδοσφαίρου με το καλό πόδι μέσω της αυτο-ομιλίας τεχνικής υπόδειξης, όπου η πειραματική ομάδα ήταν πιο βελτιωμένη από την ομάδα ελέγχου. Στα πειράματα αυτά επαληθεύτηκαν συσχετίσεις μεταξύ ψυχολογικών μεταβλητών. Με βάση τα αποτελέσματα των ερευνών αυτών φαίνεται ότι η αυτο-ομιλία παίζει σημαντικό ρόλο στις δεξιότητες. Η αυτο-ομιλία τεχνικής υπόδειξης ήταν πιο αποτελεσματική από την αυτο-ομιλία παρακίνησης με ιδιαίτερη συνεισφορά σε πρωτότυπες κινητικές δεξιότητες.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΑυτο-ομιλίαel
dc.subjectΤεχνική υπόδειξηel
dc.subjectΠαρακίνησηel
dc.subjectΦυσική αγωγήel
dc.subjectΣωματική απόδοσηel
dc.titleΨυχολογική ενίσχυση και εκμάθηση δεξιοτήτων μαθητών μέσω της αυτο-ομιλίαςel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΓούδας, Μάριοςel
dc.contributor.committeeMemberΧατζηγεωργιάδης, Αντώνιοςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International