Show simple item record

dc.contributor.advisorΖέτου, Ελένηel
dc.creatorΚορώνας, Βασίλειοςel
dc.date.accessioned2015-03-12T09:28:35Z
dc.date.available2015-03-12T09:28:35Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other13340
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/2099en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.472
dc.description.abstractΤο τένις είναι ένα άθλημα με ιδανική συμμετοχή του σώματος και του πνεύματος. Το πρόγραμμα «Play and Stay», που προτείνει η Διεθνής Ομοσπονδία Αντισφαίρισης, καθοδηγεί τους προπονητές να τροποποιήσουν τους κανόνες του παιχνιδιού και να χρησιμοποιήσουν συγκεκριμένο υλικοτεχνικό εξοπλισμό, με σκοπό να μπορούν οι συμμετέχοντες να αρχίζουν το παιχνίδι από το πρώτο μάθημα, κάνοντάς το διασκεδαστικό και ενδιαφέρον, «κρατώντας» ουσιαστικά τους αρχάριους παίκτες στο παιχνίδι. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η εξέταση της επίδρασης του προγράμματος «Play and Stay» στην εκμάθηση των βασικών δεξιοτήτων του τένις (backhand, forehand και service) και στην αντιλαμβανόμενη ικανοποίηση των αρχάριων μαθητών. Επίσης ο έλεγχος των διαφορών στην απόδοση και μάθηση, καθώς και στην αντιλαμβανόμενη ικανοποίηση από το πρόγραμμα μεταξύ αγοριών και κοριτσιών. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 62 μαθητές (2 τμήματα) ηλικίας 11. Κάθε τμήμα χωρίσθηκε τυχαία σε δυο ομάδες, την ομάδα Α (πειραματική) και την ομάδα Β (ελέγχου). Η πειραματική ομάδα ακολούθησε το πρόγραμμα «Play and Stay» και η ομάδα ελέγχου τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας των τριών βασικών δεξιοτήτων του τένις. Έγιναν τέσσερις μετρήσεις: αρχική, την αμέσως επόμενη μέρα (έλεγχος αξιοπιστίας), τελική και διατήρησης. Επίσης στους μαθητές και των δυο ομάδων μοιράστηκαν ερωτηματολόγια για τη διερεύνηση του βαθμού ικανοποίησής τους. Από την επεξεργασία των αποτελεσμάτων προέκυψε ότι ανά ξεχωριστό παράγοντα τεχνικής και αποτελέσματος των τριών χτυπημάτων και ως προς την αντλούμενη ικανοποίηση από το πρόγραμμα, η πειραματική ομάδα ήταν καλύτερη από την ομάδα ελέγχου. Συμπεραίνεται ότι η μέθοδος «Play and Stay» που προτείνει η Διεθνής Ομοσπονδία Αντισφαίρισης είναι πιο αποτελεσματική σε όλο το φάσμα της διδασκαλίας.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤΕΝΙΣel
dc.subject.otherΠΑΙΧΝΙΔΙel
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ/ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝel
dc.subject.otherΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗel
dc.titleΗ επίδραση του προγράμματος "Play and Stay" στην εκμάθηση δεξιοτήτων της Αντισφαίρισης και στο βαθμό ικανοποίησης μαθητών δημοτικού σχολείου.el
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑθαναηλίδης, Ιωάννης Τ.el
dc.contributor.committeeMemberΑλεξανδρής, Κωνσταντίνοςel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International