Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚουθούρης, Χαρίλαοςel
dc.creatorΦατσέα, Αδαμαντίαel
dc.date.accessioned2015-03-11T09:17:55Z
dc.date.available2015-03-11T09:17:55Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other13454
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/2061en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2355
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών του Ενυδρείου της Ρόδου (ΕτΡ), η καταγραφή της αντίληψης των επισκεπτών σχετικά με την ικανοποίηση και το βαθμό ανεπίσημης προφορικής επικοινωνίας. Επίσης έγινε διερεύνηση διαφορών στις ανωτέρω τρεις μεταβλητές σχετικά με διαφορετικά δημογραφικά και κοινωνικοοικονομικά χαρακτηριστικά. Δείγμα της έρευνας ήταν 203 επισκέπτες του ΕτΡ (45,8% άνδρες και 54,2% γυναίκες). Για την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών χρησιμοποιήθηκε το μοντέλο Brady και Cronin (2001) τροποποιημένο στην ελληνική (Alexandris et al., 2004), της ικανοποίησης (Tian-Cole et al., 2002) και της ανεπίσημης προφορικής επικοινωνίας (Knauer, 1992). Η αξιοπιστία των οργάνων ελέγχθηκε επιτυχώς. Τα αποτελέσματα της έρευνας υποστήριξαν μη ύπαρξη στατιστικά σημαντικών διαφορών στα χαρακτηριστικά (φύλο, ηλικία, οικονομικό επίπεδο), σχετικά με την ποιότητα, την ικανοποίηση και την ανεπίσημη προφορική επικοινωνία. Σημαντικά στατιστικές διαφορές σημειώθηκαν μεταξύ της μεταβλητής αξία εισιτηρίου εισόδου και των τριών εξαρτημένων μεταβλητών. Η ομάδα που αντελήφθη ως υψηλή την τιμή εισόδου σημείωσε τιμές χαμηλότερες από τις αντίστοιχες της ομάδας χαμηλή τιμή εισόδου σε όλες τις εξαρτημένες μεταβλητές (ρ<·01). Τα αποτελέσματα αναδεικνύουν τη σοβαρότητα του στοιχείου της τιμολόγησης εισόδου σε ένα αξιοθέατο διότι επηρεάζει άμεσα την αντίληψη του επιπέδου ποιότητας, το βαθμό ικανοποίησης και τη διαμόρφωση ανεπίσημης προφορικής επικοινωνίας. Η τιμή εισόδου είναι παράγοντας αξιολόγησης, προώθησης και εδραίωσης της πίστης των επισκεπτών προς ένα τουριστικό προορισμό.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιώνel
dc.subjectΙκανοποίησηel
dc.subjectΑνεπίσημη προφορική επικοινωνίαel
dc.titleΔιερεύνηση της ποιότητας υπηρεσιών του ενυδρείου της Ρόδου σε επισκέπτες με διαφορετικά δημογραφικά & οικονομικής φύσης χαρακτηριστικάel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑλεξανδρής, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.committeeMemberΚώστα, Γεώργιοςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International