Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜπάτσιου, Σοφίαel
dc.creatorΔημητρίου, Καλλιόπηel
dc.date.accessioned2015-03-10T14:48:54Z
dc.date.available2015-03-10T14:48:54Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other13438
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/2045en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2692
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας ήταν αφενός να καταγράψει το επίπεδο φυσικής κατάστασης και αυτοαντίληψης μαθητών ηλικίας 12-15 χρονών με και χωρίς διαπιστωμένες μαθησιακές δυσκολίες (Μ.Δ.) και αφετέρου να διερευνήσει τη σχέση που υπάρχει μεταξύ αυτών. Στην έρευνα συμμετείχαν 88 μαθητές χωρίς και 10 με Μ.Δ. Η ηλικία τους κυμαίνονταν από 12-15 χρόνων. Η Αυτοαντίληψη και Αυτοεκτίμηση αξιολογήθηκε με το ερωτηματολόγιο «Πως Αντιλαμβάνομαι Τον Εαυτό Μου- ΠΑΤΕΜ. III» (Μακρή- Μπότσαρη, 2001). Για την αξιολόγηση των παραμέτρων φυσικής κατάστασης εφαρμόστηκαν δοκιμασίες από τη δέσμη Eurofit: η ταχύτητα -παλίνδρομο τρέξιμο 10X5 μέτρων, η ευκαμψία των ισχίων- δίπλωση από την εδραία θέση, η εκρηκτική δύναμη - άλμα σε μήκος χωρίς φορά και η αντοχή - απόσταση που διήνυσαν τρέχοντας στο χρόνο των 9 λεπτών. Οι μαθητές χωρίς Μ.Δ. εμφάνισαν υψηλότερη βαθμολογία στην αντίληψη σχετικά με την ικανότητά τους στο μάθημα της γλώσσας, των μαθηματικών και στην ύπαρξη στενών φίλων. Η διαφορά ήταν στατιστικά σημαντική (ρ<0.05) μόνο στο μάθημα των μαθηματικών. Οι μαθητές με Μ.Δ. εμφάνισαν υψηλότερη βαθμολογία στην αντίληψη σχετικά με την εμφάνισή τους, την αθλητική τους ικανότητα, αλλά και την αυτοεκτίμηση. Διαπιστώθηκε ότι στις παραμέτρους της φυσικής κατάστασης οι μαθητές χωρίς Μ.Δ. υπερτερούσαν στην ευκαμψία και στην ταχύτητα ενώ οι μαθητές με Μ.Δ. στην αντοχή και στην εκρηκτική δύναμη. Συμπερασματικά, από την παρούσα έρευνα δε διαπιστώθηκαν στατιστικά σημαντικές διαφορές μεταξύ μαθητών με και χωρίς Μ.Δ. στην αυτοαντίληψη και στις παραμέτρους φυσικής κατάστασης που μελετήθηκαν. Απαιτείται η διενέργεια και άλλων ερευνών προκειμένου να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΜαθησιακές Δυσκολίεςel
dc.subjectΦυσική κατάστασηel
dc.subjectΑυτοαντίληψηel
dc.titleΔιερεύνηση των σχέσων μεταξύ του επιπέδου φυσικής κατάστασης και αυτοαντίληψης μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με και χωρίς μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΔούδα, Ελένηel
dc.contributor.committeeMemberΣμήλιος, Ηλίαςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International