Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚώστα, Γεώργιοςel
dc.creatorΑντωνιάδης, Χαράλαμποςel
dc.date.accessioned2015-03-10T14:40:35Z
dc.date.available2015-03-10T14:40:35Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other13437
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/2043en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2434
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να μελετήσει τη σχέση μεταξύ της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών σε ιδιωτικά γυμναστήρια της Κύπρου και των αντίστοιχων αντιλήψεων της ικανοποίησης και της αφοσίωσης των ασκουμένων πελατών. Στη μελέτη συμμετείχαν εθελοντικά 315 ενήλικα άτομα (η=315), μέλη δύο εγκεκριμένων ιδιωτικών γυμναστήριων της Λεμεσού. Για την αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο των Alexandras, Zahariadis, Tsorbatzoudis και Grouios (2004), που αποτελείται από πέντε παράγοντες αξιολόγησης της ποιότητας υπηρεσιών σε γυμναστήρια ενώ η ικανοποίηση αξιολογήθηκε μέσω μίας κλίμακας 6 μεταβλητών του Oliver (1997). Τέλος, η αφοσίωση μετρήθηκε μέσω της πρόθεσης των ασκουμένων να συνεχίσουν να αποτελούν μέλη του συγκεκριμένου γυμναστηρίου και αξιολογήθηκε μέσα από τρεις μεταβλητές. Πραγματοποιήθηκε έλεγχος αξιοπιστίας του ερωτηματολογίου που επιβεβαίωσε την αξιοπιστία της κλίμακας και των υποκλιμάκων της. Η ανάλυση των δεδομένων έδειξε ότι η ικανοποίηση και η αφοσίωση των πελατών συνδέονται με την ποιότητα παροχής υπηρεσιών είτε αυτή προέρχεται από τις χειροπιαστές υπηρεσίες που παρέχουν τα γυμναστήρια της Κύπρου (εξοπλισμός, χώροι άσκησης, ποικιλία προγραμμάτων), είτε από το προσωπικό. Οι πελάτες των γυμναστηρίων αξιολογούν αρκετά θετικά την ποιότητα υπηρεσιών που τους παρέχετε (χειροπιαστό στοιχείο: 5,71, προσωπικό: 6,58, αξιοπιστία: 5,75, ανταπόκριση: 5,67 και προσδοκώμενο αποτέλεσμα: 6,48). Τόσο οι γυναίκες όσο και οι άνδρες μέλη του γυμναστηρίου αξιολογούν με παρόμοιο τρόπο τις υπηρεσίες που παρέχονται από το γυμναστήριο (ρ=0,901) και επιπρόσθετα ο παράγοντας φύλο δε φαίνεται να επηρεάζει την ικανοποίηση (ρ=0,579) και την αφοσίωσή τους (ρ=0,460). Μελλοντικές έρευνες ωστόσο θα πρέπει να μελετήσουν και άλλες διαστάσεις της καταναλωτικής συμπεριφοράς προκειμένου να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα για την ικανοποίηση και τη διατήρηση των μελών των γυμναστηρίων στην Κύπρο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΠοιόητα υπηρεσιώνel
dc.subjectΙκανοποίηση πελατώνel
dc.subjectΑφοσίωση πελατώνel
dc.titleΔιερεύνηση της σχέσης μεταξύ της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών σε ιδιωτικά γυμναστήρια της Κύπρου και των αντίστοιχων αντιλήψεων της ικανοποίησης και της αφοσίωσης των ασκουμένων πελατών τουςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑλεξανδρής, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.committeeMemberΤσιτσκάρη, Ευστρατίαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International