Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠολλάτου, Ελιζάναel
dc.creatorΧατζηπαντελή, Αθανασίαel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:46:17Z
dc.date.available2015-01-05T21:46:17Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.other4686
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1992en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2211
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνηθεί η επίδραση της μουσικοκινητικής αγωγής στην εκμάθηση δεξιοτήτων χειρισμού σε παιδιά της πρώτης τάξης Δημοτικού. Οι συμμετέχοντες ήταν εβδομήντα πέντε μαθητές-τριες(τριάντα τέσσερα κορίτσια και σαράντα ένα αγόρια), εκ των οποίων τα σαράντα διδάχθηκαν τις συγκεκριμένες δεξιότητες με ένα πρόγραμμα μουσικοκινητικής αγωγής, ενώ τα υπόλοιπα τριάντα πέντε παιδιά τις διδάχθηκαν με ένα κινητικό πρόγραμμα ανάλογης δομής με το μουσικοκινητικό. Η έρευνα διήρκεσε συνολικά δέκα εβδομάδες και το πρόγραμμα διδασκόταν δύο φορές την εβδομάδα.. Η αξιολόγηση της κινητικής απόδοσης των παιδιών, πριν και μετά τα παρεμβατικά προγράμματα, έγινε με τη δοκιμασία αδρής κινητικής ανάπτυξης (Test of Gross Motor Development -2, Ulrich, 2000). Για την ανάλυση δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η ανάλυση διακύμανσης δυο παραγόντων με το δεύτερο παράγοντα να επαναλαμβάνεται (repeated two-way Anova). Η ανάλυση δεδομένων έδειξε ότι και οι δύο ομάδες παρουσίασαν βελτίωση σε σχέση με την αρχική μέτρηση (F 73) = 1103.73, ρ< .001), ενώ από τη σύγκριση των δυο ομάδων φάνηκε ότι η πειραματική ομάδα παρουσίασε μεγαλύτερη βελτίωση στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων χειρισμού έναντι της ομάδας ελέγχου (F (ι, 73> = 12.89, ρ< .001). Τα ευρήματα αυτής της μελέτης έδειξαν ότι ένα μουσικοκινητικό πρόγραμμα μπορεί να οδηγήσει σε μια σημαντική βελτίωση της ποιοτικής εκτέλεσης των δεξιοτήτων χειρισμού αντικειμένου.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣel
dc.subject.otherΚΙΝΗΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΠΑΙΔΙΩΝel
dc.titleΗ αποτελεσματικότητα ενός μουσικοκινητικού προγράμματος εκπαίδευσης στις δεξιότητες χειρισμού σε 6χρονους μαθητέςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International