dc.contributor.advisor | Κιουμουρτζόγλου, Ευθύμης | el |
dc.creator | Αλειφέρη, Ολυμπία | el |
dc.date.accessioned | 2015-01-05T21:46:15Z | |
dc.date.available | 2015-01-05T21:46:15Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.other | 4678 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/1981 | en |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2841 | |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να εξετάσει τη διδακτική απόδοση
καθηγητών φυσικής αγωγής Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης. Στην έρευνα
συμμετείχαν είκοσι (Ν=20) καθηγητές φυσικής αγωγής, Α/θμιας και Β/θμιας
εκπαίδευσης, με διδακτική εμπειρία μεγαλύτερη των τεσσάρων χρόνων. Η
συλλογή των δεδομένων έγινε με τη μέθοδο της βιντεοσκόπησης της
διδακτικής διαδικασίας. Για την αξιολόγηση των καθηγητών χρησιμοποιήθηκε
το Teacher Performance Assessment Instrument-Revised (TPAI-R). Έγινε
ανάπτυξη των κριτηρίων της φόρμας αξιολόγησης και προσαρμογή στις
ανάγκες αξιολόγησης των διδασκόντων φυσικής αγωγής, καθώς και
αναλυτική διαβάθμιση της κλίμακας αξιολόγησης. Ελέγχθηκε η εγκυρότητα
περιεχομένου, η εσωτερική συνοχή καθώς και η εσωτερική και εξωτερική
αξιοπιστία μεταξύ αξιολογητών, της ανεπτυγμένης φόρμας αξιολόγησης. Για
την ανάλυση των αποτελεσμάτων χρησιμοποιήθηκε περιγραφική στατιστική
και t-test ενός δείγματος. Από τα αποτελέσματα προέκυψε ότι οι διδάσκοντες
αξιολογήθηκαν στατιστικά σημαντικά χαμηλότερα από το αποδεκτό επίπεδο
απόδοσης στη διαχείριση του διδακτικού χρόνου t= -7.0, ρ<05, στη διαχείριση
της συμπεριφοράς των μαθητών t= -2.8, ρ<.05, στη διδακτική παρουσίαση t=
-9.4, ρ<.05, στον έλεγχο της διδακτικής απόδοσης των μαθητών t= -10.4,
ρ<.05, στη διδακτική ανατροφοδότηση t= -15.4, ρ<.05 και στη διευκόλυνση
της διδασκαλίας t= -12.5, ρ<.05. Συμπερασματικά, από την παρούσα έρευνα
προκύπτει ότι ο μέσος όρος της διδακτικής απόδοσης των συμμετεχόντων
καθηγητών φυσικής αγωγής είναι κάτω από το αποδεκτό επίπεδο απόδοσης,
σε όλους τους τομείς της διδακτικής πρακτικής. Προτείνεται η εκπαίδευση και
επιμόρφωση των διδασκόντων φυσικής αγωγής με στόχο την αναβάθμιση της
απόδοσής τους, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της σύγχρονης εκπαίδευσης. | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ | el |
dc.subject.other | ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ | el |
dc.subject.other | ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ | el |
dc.title | Παρατήρηση και αξιολόγηση της διδακτικής απόδοσης καθηγητών φυσικής αγωγής | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Κουρτέσης, Θωμάς | el |
dc.contributor.committeeMember | Δέρρη, Βασιλική | el |