Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΑντωνίου, Παναγιώτης Δ.el
dc.creatorΠάτση, Χαρίκλειαel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:46:14Z
dc.date.available2015-01-05T21:46:14Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.other4309
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1969en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2713
dc.descriptionΠαρατηρήσεις έκδοσης: χαμηλής ποιότητας εκτύπωση.el
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξεταστεί η εγκυρότητα της κλίμακας των στάσεων για τους υπολογιστές (Selwyn, 1997), η οποία μεταφράστηκε από την Αγγλική στην Ελληνική γλώσσα. Ακόμη σκοπός της έρευνας ήταν να αξιολογηθούν οι στάσεις των μαθητών/ τριών για τους υπολογιστές και για τη φυσική αγωγή (Theodorakis, 1994) και να εξεταστεί εάν η χρήση και η ελκυστικότητα των νέων τεχνολογιών, επηρεάζει ή όχι τη φυσική δραστηριότητα των μαθητών/ τριών. Στην έρευνα συμμετείχαν 120 αγόρια και 134 κορίτσια, ηλικίας 16 έως 19 ετών που φοιτούσαν στην α, β και γ τάξη λυκείου. Για την εξέταση του χρόνου χρήσης του υπολογιστή και του χρόνου ενασχόλησης με φυσικές δραστηριότητες, χρησιμοποιήθηκε ένα ημερολόγιο καταγραφής των δραστηριοτήτων. Τα ερωτηματολόγια διανεμήθηκαν σε όλους τους μαθητές/ τριες μαζί με το ημερολόγιο στο οποίο οι μαθητές/ τριες κατέγραφαν τον χρόνο ενασχόλησης τους με τα δύο αντικείμενα για 26 ημέρες. Έπειτα ξαναδιανεμήθηκαν τα ερωτηματολόγια για να διαπιστωθεί η αξιοπιστία τους. Από τα αποτελέσματα της έρευνας φάνηκε ότι το ερωτηματολόγιο των στάσεων προς τους υπολογιστές ήταν έγκυρο και αξιόπιστο με δείκτη α=0.71. Ακόμη και το ερωτηματολόγιο των στάσεων για την άσκηση ήταν αξιόπιστο με δείκτη α=0.95. Δεν υπήρξαν διαφορές μεταξύ αγοριών και κοριτσιών στις στάσεις προς τους υπολογιστές και προς τη φυσική αγωγή. Επίσης δεν υπήρξαν διαφορές στις στάσεις προς τους υπολογιστές και προς την άσκηση λόγω των παραγόντων του φύλου και των τάξεων του λυκείου. Ακόμη δεν υπήρξαν διαφορές μεταξύ των στάσεων στους υπολογιστές και στον χρόνο χρήσης υπολογιστή και των στάσεων προς την άσκηση σε σχέση με τον χρόνο ενασχόλησης με φυσικές δραστηριότητες. Τέλος από τα αποτελέσματα φάνηκε ότι οι μαθητές/ τριες ασχολούνταν περισσότερο με τον υπολογιστή και λιγότερο με φυσικές δραστηριότητες.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΑΘΗΤΕΣ -- ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.subject.otherΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑel
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣel
dc.titleΕγκυρότητα κλίμακας και αξιολόγηση στάσεων μαθητών/τριών έναντι των ηλεκτρονικών υπολογιστών : συσχέτιση με στάσεις ως προς τη φυσική αγωγή και τη φυσική δραστηριότητα των μαθητών/τριώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΠαπαϊωάννου, Αθανάσιοςel
dc.contributor.committeeMemberΓούργουλης, Βασίλειοςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International