Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚουθούρης, Χαρίλαοςel
dc.creatorΛαμπαθάκης , Μιχαήλel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:46:10Z
dc.date.available2015-01-05T21:46:10Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.other10069
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1930en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2441
dc.description.abstractΣκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να προσδιορίσει την αξία της αγωγής υπαίθρου σαν παιδαγωγικό μέσο για την ανάπτυξη πνεύματος ομαδικότητας στους μαθητές/τριες ,συγκρίνοντας την με το συμβατικό σχολικό πρόγραμμα φυσικής αγωγής. Συγκεκριμένα διερευνήθηκε α) η διαφοροποίηση της αντίληψης ομάδας μαθητών/τριων σε επτά παράγοντες που εκφράζουν στο σύνολο τους την «συνοχή ομάδας» μετά τη συμμετοχή τους σε ένα πρόγραμμα αγωγής υπαίθρου (πειραματική ομάδα) και β)η διαφοροποίηση της αντίληψης μεταξύ μιας ομάδας που συμμετείχε σε τυπικό σχολικό πρόγραμμα Φυσικής Αγωγής (ομάδα ελέγχου). Δείγμα της έρευνας απετέλεσαν 104(Ν=104) μαθητές/τριες της Ά τάξης του 4ου Γυμνασίου Ρεθύμνου (25% η ομάδα ελέγχου και 75% η πειραματική ομάδα). Ως όργανο μέτρησης χρησιμοποιήθηκε το Michigan Organizational Assessment Questionnaire (M.O.A.Q.) κατόπιν μετατροπής του στην Ελληνική γλώσσα που συμπληρώθηκε από τους μαθητές μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος. Τα αποτελέσματα υποστήριξαν: α)Σημαντική στατιστική διαφορά (ρ<.001) στις παραμέτρους «ομαδική δουλειά», «συνοχή δουλειάς» και «διαύγεια στόχων»,β)μικρότερη ή καθόλου στατιστική διαφορά στις παραμέτρους «διαπροσωπική συνοχή», «επικοινωνία», «σύγκρουση», «γενική ικανοποίηση». Τα αποτελέσματα συζητούνται με στόχο την αξιοποίηση της αγωγής υπαίθρου στο σχολικό περιβάλλον ,τον περαιτέρω σχεδίασμά προγραμμάτων αγωγής υπαίθρου από τους καθηγητές Φυσικής Αγωγής και την αναβάθμισης του μαθήματος της Φ.Α. με την υιοθέτηση δράσεων Αγωγής Υπαίθρου.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΕμπειρική μάθησηel
dc.subjectΥπαίθρια μάθησηel
dc.subjectΕκπαίδευση προκλήσεωνel
dc.titleΔιερεύνηση της επίδρασης των προγραμμάτων αγωγής υπαίθρου έναντι των κοινών προγραμμάτων άθλησης, στην έννοια "συνοχής ομάδας" (te ; mbuilding) σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΧατζηγεωργιάδης Αντώνηςel
dc.contributor.committeeMemberΑλεξανδρής Κωνσταντίνοςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International