Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤζέτζης, Γεώργιοςel
dc.creatorΤόλκα, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:46:07Z
dc.date.available2015-01-05T21:46:07Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.other10020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1903en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2773
dc.description.abstractΣκοπός της έρευνας ήταν η δημιουργία ενός ερωτηματολογίου για την αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών σε παιδικές κατασκηνώσεις ποδοσφαίρου. Δευτερεύοντες σκοποί ήταν η διερεύνηση της σχέσης της ποιότητας υπηρεσιών με την ικανοποίηση και τις προθέσεις συμπεριφοράς, καθώς και η καταγραφή των κινήτρων συμμετοχής των παιδιών. Το ερωτηματολόγιο αξιολογούσε: α) την αντιλαμβανόμενη ποιότητα υπηρεσιών βάση των προτάσεων των Brady & Cronin (2001) και του Yong (2000), β) την ικανοποίηση, γ) την πρόθεση για επανάληψη της συμμετοχής, δ) την πρόθεση για προφορική επικοινωνία και ε) τα κίνητρα συμμετοχής. Το δείγμα αποτέλεσαν 210 αγόρια, 5-18 ετών, που συμμετείχαν σε κατασκήνωση ποδοσφαίρου. Το μοντέλο που προτάθηκε αποδείχθηκε μερικώς, αφού η παραγοντική ανάλυση ανέδειξε επτά διαστάσεις της ποιότητας υπηρεσιών στο συγκεκριμένο χώρο: ‘προσωπικό’, ‘εγκαταστάσεις κατασκήνωσης’, ‘αθλητικές εγκαταστάσεις’, ‘πρόγραμμα’, ‘αθλητικό αποτέλεσμα συμμετοχής’, ‘ψυχαγωγικό αποτέλεσμα συμμετοχής’ και ‘ψυχοκοινωνικό αποτέλεσμα συμμετοχής’, με δείκτες αξιοπιστίας σε αποδεκτά όρια (α=0,70-0,92). Στην ανάλυση παλινδρόμησης, οι επτά διαστάσεις ενσωματώθηκαν ως ανεξάρτητες μεταβλητές και συνεισέφεραν στην πρόβλεψη της ‘ικανοποίησης’, (F=70,52, R2=0,16), της ‘επανάληψης συμμετοχής’ (F=88,95, R2=0,20) και της ‘προφορικής επικοινωνίας’ (F=253,34, R2=0,41). Συμπερασματικά, φάνηκε ότι η ποιότητα υπηρεσιών είναι μια πολυδιάστατη έννοια, ότι προβλέπει την ικανοποίηση και τις προθέσεις συμπεριφοράς και ότι πιο σημαντικά για τους συμμετέχοντες είναι τα κίνητρα αναψυχής. Το μοντέλο του Yong (2000) αποδείχθηκε μερικώς. Τα συμπεράσματα θεωρούνται εξαιρετικά σημαντικά, τόσο σε ερευνητικό όσο και πρακτικό επίπεδο, καθώς συμβάλλουν στην αναβάθμιση της γνώσης για τον κλάδο παροχής αθλητικών υπηρεσιών και την καταναλωτική συμπεριφορά.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙΣel
dc.subject.otherΚΙΝΗΤΡΑ (ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ)el
dc.subject.otherΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗel
dc.subject.otherΧΩΡΟΙ ΑΘΛΗΣΗΣ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.titleΠοιότητα υπηρεσιών και κίνητρα συμμετοχής σε παιδικές κατασκηνώσεις ποδοσφαίρουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International