Show simple item record

dc.contributor.advisorΑντωνίου, Παναγιώτης Δ.el
dc.creatorΧατζηπαρασίδης, Αναστάσιοςel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:46:02Z
dc.date.available2015-01-05T21:46:02Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.other9101
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1861en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2361
dc.description.abstractΗ ραγδαία εξέλιξη των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) καθώς και η εισαγωγή και αξιοποίηση τους στο σύγχρονο σχολείο έχει επιφέρει αλλαγές στο παραδοσιακό εκπαιδευτικό σύστημα. Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας ήταν να εξετάσει τον βαθμό στον οποίο οι Καθηγητές Φυσικής Αγωγής (Κ.Φ.Α.) πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χρησιμοποιούν τις Τ.Π.Ε. για την διεξαγωγή και υποστήριξη του διδακτικού και διοικητικού τους έργου καθώς και για προσωπική τους εξυπηρέτηση. Επίσης σκοπός της έρευνας ήταν να εντοπισθούν οι παράγοντες που πιθανά επιδρούν στην χρήση των Τ.Π.Ε. από Κ.Φ.Α. Η συλλογή των δεδομένων έγινε με την χρήση ανώνυμου ερωτηματολογίου σε δείγμα 355 Καθηγητών Φυσικής Αγωγής από τους νομούς Αττικής, Ημαθίας, Θεσσαλονίκης, Κοζάνης, Σερρών και Χαλκιδικής. Η ανάλυση των δεδομένων αναδεικνύει τη θετική στάση των Καθηγητών Φυσικής Αγωγής απέναντι στις Τ.Π.Ε. Οι Κ.Φ.Α. θεωρούν τις Τ.Π.Ε. κατάλληλες για την βελτίωση της εκπαίδευσης και είναι πρόθυμοι να ενημερωθούν για την χρήση τους στην διδασκαλία. Ωστόσο περιορισμένη είναι η χρήση των Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία και την υποστήριξη του μαθήματος ενώ συχνότερη είναι η χρήση τους για προσωπική τους εξυπηρέτηση. Η παιδαγωγική αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. φαίνεται πως είναι το ζητούμενο στην παρούσα περίοδο. Η παροχή τεχνολογικού εξοπλισμού και η επιμόρφωση των Κ.Φ.Α. στις βασικές δεξιότητες των Τ.Π.Ε. φαίνεται πως δεν αποτέλεσαν μόνες τους ικανούς παράγοντες για την πλήρη αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στη μαθησιακή διαδικασία. Από τα αποτελέσματα φαίνεται πως αναγκαίο συμπλήρωμα της διενεργηθείσας επιμόρφωσης των Κ.Φ.Α. αποτελεί η συμπληρωματική επιμόρφωσή τους σε ζητήματα παιδαγωγικής αξιοποίησης των Τ.Π.Ε.el
dc.language.isoel_GRen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣel
dc.titleΔιερεύνηση της χρήσης των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας από εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγήςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International