Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓούδας, Μάριοςel
dc.creatorΔεκανέα, Ιωάνναel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:45:53Z
dc.date.available2015-01-05T21:45:53Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.other6532
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1780en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2465
dc.description.abstractΟ σκοπός της έρευνας ήταν να εξεταστεί αν ο καθορισμός στόχων επηρεάζει τα επακόλουθα της παρακίνησης των μαθητών/τριών για συμμετοχή στη φυσική αγωγή. Οι συμμετέχοντες ήταν μαθητές/τριες 6 τμημάτων της Α' Γυμνασίου («=154, Μηλικία = 13.5 χρόνων). Οι μαθητές/τριες τριών τμημάτων (η=86) αποτέλεσαν τυχαία την αρχική πειραματική ομάδα και οι μαθητές/τριες των άλλων τριών τμημάτων (η=68) αποτέλεσαν την αρχική ομάδα ελέγχου. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω ερωτηματολογίου κι όλοι οι παράγοντες είχαν από μέτριους ως αποδεκτούς δείκτες εσωτερικής συνοχής (.60-.83). Το πρόγραμμα παρέμβασης περιλάμβανε το πρόγραμμα καθορισμού στόχων και συνδυάστηκε με ένα πρόγραμμα για την ανάπτυξη της φυσικής κατάστασης των μαθητών/τριών.Το πρόγραμμα φυσικής αγωγής περιλάμβανε αρχικές δοκιμασίες δύναμης και ευλυγισίας και ΤΑιχετικά μαθήματα. Μετά την παρέμβαση στην αρχική πειραματική ομάδα, έγινε αντιστροφή των ομάδων και το ίδιο πρόγραμμα εφαρμόστηκε στην αρχική ομάδα ελέγχου. Οι μαθητές/τριες της αρχικής πειραματικής ομάδας, με βάση την επίδοσή τους στις αρχικές δοκιμασίες, καθόρισαν ένα μετρήσιμο ατομικό στόχο. Τα επακόλουθα παρακίνησης των μαθητών/τριών μετρήθηκαν με την ελληνική έκδοση (Γούδας & Παπαχαρίσης, 2005) της κλίμακας εσωτερικών κινήτρων (Intrinsic Motivation Inventory, Ryan, 1982). Από τα αποτελέσματα αναλύσεων συνδιακύμανσης φάνηκε ότι δεν υπήρχε επίδραση του καθορισμού στόχων στα επακόλουθα της παρακίνησης των μαθητών/τριών. Συμπερασματικά φάνηκε ότι ο καθορισμός στόχων σε συνδυασμό με το πρόγραμμα φυσικής κατάστασης δεν αύξησε τα επακόλουθα της παρακίνησης των μαθητών/τριών για συμμετοχή στη φυσική αγωγή. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας τονίζουν την ανάγκη για περισσότερα προγράμματα παρέμβασης, με διαφορετικά στυλ διδασκαλίας, με διαφορετικά αθλήματα, με μεγαλύτερη χρονική διάρκεια και βάσει φύλου και εμπειρίας.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΚΙΝΗΤΡΑ (ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ)el
dc.titleΗ επίδραση της μεθόδου καθορισμού στόχων στα επακόλουθα παρακίνησης για συμμετοχή στη φυσική αγωγήel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International