Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Διπλωματικές Εργασίες (ΤΕΦΑΑ) ανά Θέμα "Ικανοποίηση πελατών"
Αποτελέσματα 1-3 από 3
-
Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ κινήτρων, ποιότητας υπηρεσιών, δέσμευσης & πρόθεσης για επανάληψη συμμετοχής πελατών ιδιωτικών γυμναστηρίων
(2013)Η ποιότητα υπηρεσιών είναι σημαντικός παράγοντας δημιουργίας ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στον πάροχο οργανισμό, καθώς σχετίζεται θετικά με τη δέσμευση του πελάτη. Σκοπός της μελέτης ήταν η διαπίστωση διαφοροποίησης των ... -
Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών σε ιδιωτικά γυμναστήρια της Κύπρου και των αντίστοιχων αντιλήψεων της ικανοποίησης και της αφοσίωσης των ασκουμένων πελατών τους
(2014)Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να μελετήσει τη σχέση μεταξύ της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών σε ιδιωτικά γυμναστήρια της Κύπρου και των αντίστοιχων αντιλήψεων της ικανοποίησης και της αφοσίωσης των ...