Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-2 από 2
Ποιότητα υπηρεσιών & ανάμιξη πελατών αθλητικών κέντρων
(2008)
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών και της
ανάμιξης πελατών αθλητικών κέντρων. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 150
πελάτες αθλητικών κέντρων από την ευρύτερη περιοχή της Ελλάδας και ...
Ποιότητα υπηρεσιών & ικανοποίηση πελατών αθλητικών κέντρων
(2008)
Έρευνες των τελευταίων χρόνων στην διοίκηση των επιχειρήσεων έχουν
υπογραμμίσει πως το κόστος προσέλκυσης νέων πελατών είναι εξαπλάσιο
συγκριτικά με τις δαπάνες που αντιστοιχούν για την διατήρηση της
υπάρχουσας πελατειακής ...