Recherche
Voici les éléments 1-6 de 6
Γνωρίζουν οι διοικήσεις των ελληνικών χιονοδρομικών κέντρων τις προσδοκίες των πελατών τους για ποιοτική παροχή υπηρεσιών;
(1999)
Η εργασία αυτή ξεκίνησε με την προϋπόθεση να ελέγξουμε κατά πόσο οι
διοικήσεις των ελληνικών χιονοδρομικών κέντρων γνωρίζουν τις
ποιοτικές προσδοκίες των πελατών τους , και κατά πόσο ο
προγραμματισμός νέων εγκαταστάσεων ή ...
Παράγοντες που καθορίζουν την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών στα ελληνικά χιονοδρομικά κέντρα
(1999)
Σκοπός της εργασίας αυτής ήταν να ορισθούν και στη συνέχεια να κατηγοριοποιηθούν
οι παράγοντες που χαρακτηρίζουν την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρονται στα
ελληνικά χιονοδρομικά κέντρα. Συνολικά 301 επισκέπτες χιονοδρόμοι ...