Πλοήγηση Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 169-188 από 1351
-
Αντιλήψεις εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής, για την άτυπη μάθηση ως μέρος της δια βίου μάθησης
(2010)Στόχος της εργασίας ήταν η μελέτη των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής (ΦΑ) για την άτυπη μάθηση, που είναι η μάθηση που διεξάγεται εκτός φορέων όπως το πανεπιστήμιο και οι δομές του Υπουργείου Παιδείας, με ... -
Αντιμετώπιση αντίξοων καταστάσεων σε κολυμβητές : σχέσεις μεταξύ προαγωνιστικού άγχους και στρατηγικών στον αγώνα
(2004)Η παρούσα εργασία είχε ως σκοπό να εξετάσει τη σχέση ανάμεσα στην ένταση και την κατεύθυνση του προαγωνιστικού άγχους και τις στρατηγικές αντιμετώπισης προσέγγισης και αποφυγής που χρησιμοποιούν κολυμβητές στον αγώνα. Στην ... -
Ανώγεια : κοινότητα και παράδοση
(2007)Η συγκεκριμένη εργασία, έχει ως σκοπό την παρουσίαση διαφόρων στοιχείων που χαρακτηρίζουν την ιστορία των Ανωγείων, το πρόσφατο παρελθόν αλλά και τις σύγχρονες καθημερινές εκφάνσεις της ζωής στο χωριό. Η προσέγγιση των ... -
Αξιολόγηση δεικτών παχυσαρκίας και παραμέτρων της φυσικής κατάστασης μαθητών ιδιωτικού δημοτικού σχολείου
(2007)Η παιδική παχυσαρκία αποτελεί σημαντική απειλή για την υγεία σύμφωνα με τα στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (WHO, 1997). Η απειλή αυτή την τελευταία δεκαετία τείνει να λάβει διαστάσεις επιδημίας, μιας και επιφέρει ... -
Αξιολόγηση επιλεγμένων παραμέτρων της φυσικής δραστηριότητας και της κινητικής συναρμογής σε παιδιά με ελλειμματική προσοχή - υπερκινητικότητα (ΔΕΠ / Υ)
(2012)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η αξιολόγηση της κινητικής συναρμογής και της Βηματομετρικής φυσικής δραστηριότητας παιδιών με ελλειμματική προσοχή / υπερκινητικοτητα (ΔΕΠ/Υ). Στη μελέτη συμμετείχαν 50 παιδιά ηλικίας ... -
Αξιολόγηση καινοτόμων προγραμμάτων φυσικής αγωγής : εφαρμογή στο πρόγραμμα της Ολυμπιακής Παιδείας
(2004)Ο σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η αξιολόγηση του προγράμματος Φυσικής Αγωγής «Ολυμπιακή Παιδεία» με τη μέθοδο της δυναμικής αξιολόγησης. Είναι η πρώτη φορά που εφαρμόζεται στην πράξη η δυναμική αξιολόγηση και τα ...