Suche
Anzeige der Dokumente 1-3 von 3
Η κοινωνική ένταξη των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην προσχολική εκπαίδευση : εκπαιδευτικές πρακτικές και επιμέρους στρατηγικές προώθησης κοινωνικών και κοινωνικο-επικοινωνιακών δεξιοτήτων
(2005)
Ο σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να διερευνήσει τις εκπαιδευτικές
πρακτικές και στρατηγικές που δηλώνει ότι χρησιμοποιεί ο εκπαιδευτικός της
προσχολικής εκπαίδευσης στην τάξη του, ώστε να α) προωθήσει τις κοινωνικές
αλ ...
Αντιλήψεις γονέων παιδιών με νοητική καθυστέρηση σχετικά με τις δυσκολίες που αυτά αντιμετωπίζουν σε κοινωνικό και εκπαιδευτικό επίπεδο
(2007)
Ο στόχος της έρευνας ήταν η δνερεύνηση των απόψεων, των προσδοκιών και των
αντιλήψεων των μητέρων παιδιών με νοητική καθυστέρηση (ν.κ.) ως προς τις δυσκολίες
και τα εμπόδια που αυτά αντιμετωπίζουν ή θα αντιμετωπίσουν ...