Πλοήγηση Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής (ΠΤΕΑ) ανά Συγγραφέα "Αβραμίδης, Ηλίας"
-
Αναγνώριση και εκμάθηση συναισθημάτων με την χρήση νέων τεχνολογιών και διαταραχές του αυτιστικού φάσματος
Τσακιρίδου, Στεφανία (2020) -
Αξιοποίηση της εκπαιδευτικής ρομποτικής για τη διδασκαλία παιδιών με αυτισμό
Παπάζογλου, Θεοδώρα Γ. (2020) -
Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδασκαλία παιδιών που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού
Βότσης, Κωνσταντίνος Χ. (2018) -
Γονείς παιδιών με αυτισμό και κοινωνική υποστήριξη
Βαλιάκου, Ελένη (2012) -
Δεξιότητες γραπτού λόγου σε παιδιά με αναπτυξιακή γλωσσική διαταραχή
Ασλάνογλου, Βασιλική Β. (2022) -
Διερεύνηση της επαγγελματικής εξουθένωσης και των αντιλήψεων του προσωπικού που εργάζεται σε δομές με ενήλικες με αυτισμό
Φακάλου, Ευαγγελία Π. (2012) -
Διερεύνηση της φωνολογικής και της οπτικο-χωρικής μνήμης σε παιδιά με δυσλεξία
Χαλμπέ, Μαρία (2015) -
Διερεύνηση των διαστάσεων της άρθρωσης σε παιδιά με δυσλεξία
Αλεβυζάκη, Γεωργία Στ. (2016) -
Η διαφοροποίηση της διδασκαλίας σε τάξεις συμπεριληπτικής εκπαίδευσης
Τσουρλιάνη, Παναγιώτα Ι. (2014) -
Η κατανόηση των παιδιών με αναπηρία όρασης μέσω διαφορετικών τρόπων πρόσβασης στην πληροφορία
Τσιακάλη, Θωμαή Κ. (2016) -
Η κοινωνική θέση και η ποιότητα των φιλιών των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό δημοτικό σχολείο
Κανταράκη, Χριστίνα-Θεσσαλία Ν. (2014)